Beste vrijwilligers van Jeugdland,
Het duurt nog meer dan 4 maanden ( dinsdag 26 t/m vrijdag 29 augustus 2025 ) maar we zijn al weer druk bezig met de voorbereidingen voor Jeugdland 2025. De afgelopen 2 jaren hebben we wat krap gezeten met het aantal medewerkers. Daarom hebben we er dit jaar voor gekozen de medewerkers rechtstreeks te benaderen. Hierdoor hopen we vroegtijdig te weten op wie we kunnen rekenen zodat we tijd hebben om indien nodig op zoek te gaan naar extra medewerkers.
Voor Jeugdland 2025 starten we dit jaar op maandag 25 augustus met opbouwen en Jeugdland vindt plaats van dinsdag 26 augustus 2025 tot en met vrijdag 29 augustus 2025. Vaste locatie is weer sporthal “De Fakkel”. Om te zorgen dat iedere medewerker op tijd koffie kan drinken en lunchen zou het mooi zijn als we elke tafel dubbel kunnen bezetten. Dit betekent dat we per dag behoefte hebben aan zo’n 50 a 60 medewerkers. Voor de nieuwe medewerkerkers, elke dag krijgt u een paar consumptiebonnen en wordt er een lunch geregeld. Bovendien is de toegang voor (klein)kinderen van medewerkers tegen gereduceerd tarief van € 1,50 ipv. € 3,50 per dag. U dient ’s-Morgens 9.15 aanwezig te zijn en de dag eindigt om 16.00 uur waarna we gezamenlijk de boel opruimen voor de volgende dag
Vaste medewerkerkers en nieuwe medewerkers graag onderstaand uw gegevens invullen en aankruisen welke dag(en) u wilt assisteren. Het geeft ons per dag inzicht op hoeveel medewerkers we kunnen rekenen. Ook stelt het ons in de gelegenheid tijdig een VOG verklaring voor u aan te vragen. Wil je meer informatie of heb je nog vragen, mail naar jeugdland@ser-ridderkerk.nl of bel 0638116520.
Namens de werkgroep Jeugdland,
Gerard Sluimers
………………………………………………………………..
Naam:
Adres:
Geb. datum:
Email:
Aanwezig: Dinsdag O, Woensdag O, Donderdag O, Vrijdag O