Avond4daagse

Van maandag 13 tot en met donderdag 16 mei 2024

Start inschrijving Avond4daagse Ridderkerk 2024

Ook in 2024 staat er een nieuwe editie van de Avond4daagse op de agenda. Van maandag 13 tot en met donderdag 16 mei kun je de wandelschoenen weer uit de kast trekken en meelopen met dit sportieve evenement. De inschrijving start op vrijdag 1 maart 2024. Net als vorig jaar zijn de kosten voor deelname € 7,50 per persoon.

Inschrijven

Wil jij er (weer) bij zijn? Zowel individuele wandelaars als groepen kunnen zich inschrijven voor de Avond4daagse via de website www.avond4daagse-ridderkerk.nl. Individuele wandelaars ontvangen ieder een eigen startkaart. Scholen en verenigingen kunnen zich als groep inschrijven. Dit heeft een aantal voordelen: zo ontvangen groepen een gezamenlijke startkaart en starten zij vanaf een eigen plaats op het start/finishterrein. Daarnaast worden de medailles vooraf gebundeld en per groep uitgereikt. Heb je interesse om als groep deel te nemen? Stuur dan een bericht naar avond4daagserkerk@gmail.com. De voorinschrijving voor groepen stopt op woensdag 1 mei om 19:00 uur.

Thema

Vorig jaar tijdens het feestelijke jubileumjaar werd er op de slotavond gedobbeld om te bepalen welke school het thema voor dit jaar mocht bepalen. De gelukkige winnaar was OBS De Reijer. Zij hebben gekozen voor het thema ‘Groen’. Dit thema is op meerdere manieren in te vullen. Denk bijvoorbeeld aan duurzaamheid en natuur, iets wat de laatste jaren steeds actueler is. Daarnaast is groen niet alleen de kleur van OBS de Reijer, maar ook van de Gemeente Ridderkerk. Een veelzijdig thema met veel ruimte voor creativiteit. Iedereen is welkom om donderdagavond verkleed te komen, dus we kijken uit naar alle verschillende outfits!

Starttijd en locatie

De starttijd voor de Avond4daagse is dagelijks om 18:30 uur. Op maandag, dinsdag en woensdag starten we vanaf het Reijerpark en donderdag vanaf de parkeerplaats bij Albert Heijn in het centrum. Tijdens de laatste avond, op donderdag 16 mei, is iedereen van harte welkom om de wandelaars op een feestelijke manier binnen te halen.

Meer informatie

Wil je meer weten over de Avond4daagse? Houd dan onze website en social mediakanalen in de gaten voor meer informatie over dit evenement. Heb je interesse om je als vrijwilliger te verbinden aan de Avond4daagse? Neem dan via de website www.avond4daagse-ridderkerk.nl contact met ons op.

Daarnaast bedanken wij onze sponsors voor het mede mogelijk maken van deze mooie editie:

Burgerzaken
Winkelcentrum De Werf
Bakker Barendrecht B.V.
Bakkerij Voordijk
Van der Giessen en Van Herk Makelaardij
Albert Heijn Ridderhof
Fleur Vision
Outdoorshop Henk van Os
Online Beeldvorming
Slikkerveer Vastgoed b.v.
LIFELINE food & drinks
Transportbedrijf C. Groenenboom b.v.